- Převozy zesnulých v rámci republiky i v zahraničí.
- NONSTOP telefon: +420 731 441 713
- Široký výběr rakví v dostupných cenách
- Smuteční obřad v krematoriu
- Pohřeb do země
- Smuteční oznámení ihned při sjednávání
- Církevní obřady
- Civilního řečníka na obřady a pohřby
- Vyřízení úmrtního listu
- Thanatopraxi (konzervace zesnulého)
- Květinovou výzdobu - doprava na místo
- Možnost sepsání objednávky doma (pro pozůstalé se sníženou pohyblivostí)
- Doprava smutečních hostů
- Bezplatné zprostředkování kamenických prací
- Zařídíme smuteční hostinu ve Vámi vybrané restauraci
- Prodej ozdobných uren a dalšího smutečního zboží
- Bezplatné poradenství ve všech otázkách týkajících se posledního rozloučení
- Sběrna fotokeramiky
- Rozloučení v malé obřadní síni PIETA®
- Možnost presentace fotografií ze života zesnulého na velkoplošné obrazovce
K objednání kremace nebo pohřbu vezměte s sebou:- Občanský průkaz zesnulého
- Oddací list zesnulého nebo jeho rodný či křestní list (může být nahrazen rodným listem syna nebo dcery)
- Občanský průkaz objednavatele
- Zálohu na objednané služby
Pohřebné:Pohřebné je sociální dávkou ve výši 5 000 Kč, přičemž náleží osobě, která vypravila pohřeb:
- nezaopatřenému dítěti
- osobě, která byla rodičem nezaopatřeného dítěte
Provozní řád: ke stažení zde
Poznámka: Zemřelá osoba musí mít ke dni úmrtí trvalý pobyt na území ČR. Žádost o pohřebné vyřídíte na obecním úřadě v místě trvalého bydliště. Budete potřebovat občanský průkaz, úmrtní list a doklad o zaplacení pohřbu.Informace o mimosoudním řešení sporů - ADR:Při řešení reklamací máte možnost kromě podání žaloby využít také proces pro momosoudní řešení sporů v rámci ČOI, tzv. ADR. Mimosoudní řešení sporů je systém, který při řešení sporů umožňuje alternativní postup, tedy jiný postup než klasickou soudní cestou. ADR je efektivním nástrojem pro spotřebitele, obchodníky a v neposlední řadě pro státy, kterým umožňuje "odlehčit" soudům od případů, které zpravidla nejsou složité po právní stránce a rozhodnutí o nich soudní cestou je neúměrně nákladné časově i finančně. V mimosoudním řešení sporů před ČOI by mělo jít o konciliaci, během níž pracovník ČOI povede strany k urovnání sporu jako nezávislý prostředník, který jim bude případně nápomocen radou a názorem, nebude však ve sporu rozhodovat. Výsledkem řízení bude uzavření soukromoprávní dohody stran. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je tedy cesta, jak spotřebitelské spory úspěšně řešit s nižšími finančními náklady i časovou náročností na celé řízení. Bližší informace na internetových stránkách: https://adr.coi.cz/cs.